Приватний медичний центр у Львові запустив безкоштовну онлайн-консультацію з профільними лікарями. Таким чином вони хочуть розвантажити лікарів з державних лікарень, яким в час поширення пандемії і так вистачає роботи, і допомогти львів’янам фаховими порадами при обмежених можливостях контактів на час карантину.

У звичний час медичний центр «Пліч-О-Пліч» надає послуги паліативним пацієнтам та тим, хто потребує медичного догляду вдома. Але тепер ця команда вирішила зібрати довкола себе лікарів-волонтерів різних профілів, які зможуть безкоштовно консультувати львів’ян без особистого прийому.

Якщо людина потребує консультації лікаря, ця волонтерська команда допоможе проконсультувати в режимі онлайн, уникаючи зайвих і непотрібних візитів у лікарні. Якщо це вкрай необхідно, після уточнення симптомів людину скеровують на огляд фахівця у стаціонар.

«Ми не ставимо діагнози. Лише даємо рекомендації та поради, що краще зробити при тих чи інших скаргах. Якщо у форматі відеодзвінка можна допомогти цій людині, то ми даємо поради, якщо ні, радимо звернутися до сімейного лікаря чи в швидку», — розповіла ZAXID.NET керівниця медцентру «Пліч-О-Пліч» Ольга Фокаф.

Лікарка розповіла, що із запровадженям карантину виникла потреба віддалено консультувати своїх пацієнтів. Але згодом таку практику вирішити розширити загалом для усіх. Почався такий наплив звернень, що 6 лікарів медцентру не справлялися з консультуванням. Тоді додатково ще залучили волонтерів.

Зараз волонтерська команда налічує 18 лікарів — сімейні, хірург, терапевт, кардіолог, невролог, офтальмолог, психіатр, кардіолог, педіатр, травматолог, лікарі невідкладних станів. Але медцентр запрошує зголошуватися медиків, оскільки є багато запитів від пацієнтів.

Зараз, за словами Ольги Фокаф, в середньому надають 25 консультацій в день, але може бути ще більше.

Така система консультацій зменшить навантаження на медичні заклади, обмежить близьке спілкування і фізичні контакти між лікарями і пацієнтами, що в час карантину є небажаним і небезпечним. Також часто доводиться розвіювати паніку і просто заспокоювати пацієнтів.

Така акція стартувала 22 березня і триватиме до кінця карантину.

Як отримати консультацію?

  • написати на Viber 068 016 0016;
  • погодити час консультації з адміністратором;
  • у зазначений час лікар зателефонує зі свого номеру.

Лікарі, які готові стати волонтерами цього проекту, можуть звернутися до керівника медцентру і погодити всі умови.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть
Ctrl+Enter

Лишити відповідь

Please enter your comment!
Please enter your name here